Strona główna Reklamacja

Status Zgłaszającego:

Żądanie związane z wadą/uszkodzeniem (prosimy o zaznaczenie wybranej opcji):

* W przypadku zagubienia lub zniszczenia dowodu zakupu prosimy o przesłanie numeru zamówienia lub potwierdzenie płatności za towar.

W razie potrzeby, możesz nam przesłać załącznik. Akceptowane typy plików to: jpg,png,gif,zip,rar,pdf,doc,docx. Maksymalny rozmiar poszczególnych plików to 5 MB
Załącznik 1:
Załącznik 2:
Załącznik 3:
Informacje dodatkowe:
1. Zastosowane w formularzu definicje oznaczają odpowiednio:
a) Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
b) Klient-Konsument - pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Wyrażam zgodę na:
  1. Przetwarzanie przez Equiart Czesława Grycz moich danych osobowych, podanych dobrowolnie za pośrednictwem powyższego formularza, w celu realizacji zwrotu/reklamacji przy wykorzystaniu podanego powyżej adresu poczty e-mail. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda.
    Pełna treść zgody ROZWIŃ [v]